سهند نمونه خواهسهند نمونه خواه، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
عشق من و بابايي عشق من و بابايي ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

تقديم به پسر گلم سهند جان

يه روز زيباي بهاري 1396/01/06

1396/1/6 13:32
نویسنده : رعنا فرسادبخش
141 بازدید
اشتراک گذاری

سهند عزيزم

میخواهم به خورشید بفهمانم

تو پر نورتری

تو زیبا تری

به دنیا بفهمانم تو برای من

از هر چیز دیگر مهم تری

پسرم ، عزیزترینم

با تو بودن احساس قشنگی در من بوجود می‌آورد که به هیچ عنوان قادر به توصیفش نیستم.

شنیدن صدای دلنشینت گرمایی را در وجودم بیدار می‌کند که هرچه درد و غم هست را از من دور می‌‌کند.

دیدن چشمان زیبا، شیطون و مهربانت در من شور زندگی بوجود می‌آورد.

دستان کوچک و کودکانه‌ات وقتی که به دور گردنم حلقه می‌زنند مرا با خود به دنیایی می برند که هیچ چیز را با آن معاوضه نخواهم کرد.

حرف زدن و درددل کردن با تو آرامشی دارد که همه‌ی چیزهای دیگر را از یادم می‌برد.

عزیزترینم، از صمیم قلبم دوستت دارم و بهترینها را برایت آرزومندم.

تنها چیزی که در نبودت برایم می‌ماند درد دوری از تو جگرگوشه‌ام است که هیچ التیامی برایش نیافته‌ام

 

دست نوشته قشنگت 1396/01/06

توي اداره روي وايت برد

بعدش يه بوس خوشمزه مامان رو مهمون كردي

خيلي خيلي دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)