سهند نمونه خواهسهند نمونه خواه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
عشق من و بابايي عشق من و بابايي ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تقديم به پسر گلم سهند جان

94/07/16 روز جهاني كودك

1394/8/5 9:11
نویسنده : رعنا فرسادبخش
199 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم كودك زيباي من روزت مبارك من وبابايي سعي كرديم امسال روز كودك بهت خوش بگذره پنجشنبه بود من از اداره زودتر دراومدم چون توي مدرسه تون جلسه بود زودي رفتم يك دسته گل زيبا و كوچولو و يك قوطي شيريني خريديم و اومدم مدرسه وقتي گل و بهت دادم خيلي خوشحال شدي بعد از مدرسه هم دو تايي رفتيم و اون ماشين لودر رو كه قولش رو داده بودم رو خريديم و ... شب هم بابا جون ما رو برد رستوران روز خيلي خيلي خوبي بود مادر جون هم يه بلوز خوشگل برات كادو داد آرام







عزيزم اين هم عكس جشنتون تو پارلا كه خانم معلم برامون فرستاده بود

                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)