سهند نمونه خواهسهند نمونه خواه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
عشق من و بابايي عشق من و بابايي ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تقديم به پسر گلم سهند جان

94/2/7 اردو لاله پارك از طرف مهدكودك مريم

1394/2/7 10:01
نویسنده : رعنا فرسادبخش
331 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم امروز از طرف مهد ميبرنتون لاله پارك چشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

قربونت برم از ديروز چقدر ذوق ميكردي آرام 

همش ميگفتي ما رو با سرويس ميبرن پارك .

منم بهت گفتم ميشه مامانم با خودتون ببرين با اون دستهاي ناز قشنگت به من اشاره كردي و گفتي كه "بابا بزرگترها رو نميبرن فوط كوچولوها رو ميبرن"

كوچولوي من فدات بشم كه به فقط هم فوط ميگي................

از خانوم معلمت خواهش كردم تا ازت عكس بگيره تا بذارم تو سايتت البته فيلم برداري خواهند كرد ولي عكس هنوز معلوم نبود.............

خانوم معلمها و خانوم مدير مهد مريم زحمت كشيدن و براي شادي شما كوچولوها قبول زحمت كردن و شما رو بردن لاله پارك مسئوليت سنگيني هست واقعا سپاسگزارم 

بهتون خيلي خوش گذشته بود كلي از اونجا برام تعريف كردي اميدوارم هميشه شاد شاد شاد باشي عاشقتم پسرم و با شادي تو من و بابايي هم شاد ميشيم

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)