سهند نمونه خواهسهند نمونه خواه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
عشق من و بابايي عشق من و بابايي ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تقديم به پسر گلم سهند جان

93/11/21 تولد سه سالگي

1393/11/25 12:24
نویسنده : رعنا فرسادبخش
234 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم،عشقم، نفسم،شاهزاده قلبم

تولد سه سالگي به مفصلي دو سال قبل نبوذد ولي به همه خوش گذشت ....

شب قبل چون مامان نتونست برا روز تولدت مرخصي بگيره مجبور بودم كلي از كارامو انجام بدم واسه همين خاله ليلي و مادر و زندايي فرناز هم كه اولين سال بود تولدتو ميديد اومدن كمك و شما هم كلي با سوگي جون بازي بازي كردي و چون بهت قول داده بودم ميري خونه عمه جون ساعت 7 عصر ازت پرسيدم كه ميري گفتي يه كم ديگه ميخوام بازي كنم ولي بعدش ميرم...

عمه جونم بعد از مهموناش زنگ زد كه سهند رو بيارين ...

خلاصه رفتي خونه عمه و شب رو هم همونجا مونديمحبتآرام

ما هم كلي كار بعدش هم داي داي بادكنك ها رو به كمك باباجون باد كردن و كمي از تزئينات تولدم انجام شد 

من و بابا جونت تا ساعت 3 نصفه شب كار كرديم و بلاخره پختن كيك هم تموم شد 

روز تولدت چون من نميتونستم باهات بيام عمه جون و بابا جون بردنت بهداشت برا كنترل كه خدا رو شكر همه چيز عاليييييييييييي بود و رضايت داشتن 

از اونجا هم اومدين دنبال من كادوي ماهني جون رو داديم و رفتيم خونه البته شما بازم رفتي خونه عمه كه من بقيه كارامو انجام بدم 

امسال دوتا مهمون جديد داشتيم يكي رندايي فرناز اون يكي هم الينا كوچولووووووووووووووووبغلجشن

عصر ساعت 5 اومدي خونمون كلي ذوق كردي فك نميكردم اينطوري سورپرايز بشي

چند تا از عكساي خوشگل تولدتو ميزارم

 

منتظر تولدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اينم كيك تولدت با تم قطار كه مامامي برات درست كرده اميدوارم كه خوش بياد عشقم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای امیر
14 اسفند 93 14:20
با سلام و احترام سهند عزیز تولد قشنگت مبارک و همیشه به شادی و آرامش زندگی کنی ، امیر آقا هم سن و سالته اگه دوست داری با هم دوست بشین به یادگاری های امیر سر بزن و در صورت تمایل لینک سایت امیر رو هم اضافه کن و اطلاع بده تا امیر هم این کارو به رسم رفافت انجام بده همواره پایدار باشید [سلام امير جون منم خوشحال شدم نظر شما رو ديدم دوست دارم صفحه شما رو ببينم ولي باز نكرد لطفا آدرس رو دوباره بفرستين ]