سهند نمونه خواهسهند نمونه خواه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
عشق من و بابايي عشق من و بابايي ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تقديم به پسر گلم سهند جان

Happy Valenlines 93/11/25

1393/11/26 11:11
نویسنده : رعنا فرسادبخش
183 بازدید
اشتراک گذاری

سهند جان عشقم

امسال هم ولنتاين با حضور شما برگزار شد 

ظهر وقتي از اداره اومدم  مهد دنبالت كادويي كه خاله سونا واسه تولدت داده بود رو بهت دادم و براي اينكه زياد گير ندي گفتم واسه ولنتاين خريده بعدش سوار ماشين شديم  ازت پرسيدم :

سهندجون به نظرت واسه باباجون كادوي ولنتاين چي بخريم؟

گفتي: بذار فكر كنمسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوالسوال

بعدش گفتي: بريم گل بخريم

منم قبول كردم و كمي بعد از اون گفتم سهند به نظرت گل كم نميشه ، كادو چي بخريم؟؟؟؟

گفتي بذار بازم فكر كنم بعد از كمي تامل گفتي نه مامام همون گل كافي هست و من كلي خنديدم

بعد دوتايي رفتيم يه گل خوشگل خريديم از امير آقا تو چهارراه منصور انصافا هم گل خوشگلي بود همون جا گفتي كه مامان جيش دارم با عجله از گل فروشي دراومديم كنارش قنادي بود از اونجا هم شكلاتهاي قلب خريديم بعد گفتي مامام جيشمو نگه  ميدارم يه چيزي هم بخريم از همون نزديكي ها يه شلوار هم خريديم بعد سوار ماشينمون شديم و رفتيم پيش باباجون توي كارگاه 

باباجونم خيلي ذوق كرد و از ما تشكر كرد و گفت برين استراحت كنين كه شام ميريم بيرون 

وقتي از خواب ظهر بيدار شدم ديدم يه كادو با گلهاي خوشگل روي ميز هستش كه كار بابا مرتضي بود 

بعدش هم داي داي كادوي زندايي فرناز رو آورد خونمون كه من هم ببينم خيلي زيبا بود ......

شام هم با عمو رضا و به قول خودت عروسش رفتيم پيتزا ايتاليايي 

بعدش هم به اسرار شما رفتيم خونه مادر شب خيلي خيلي خوبي بود 

                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دومین جشنواره کتاب های صوتی
12 اسفند 93 10:07
دوست عزیز دومین دوره جشنواره تولید کتاب های صوتی برای کودکان و نوجوانان(بخصوص کودکان و نوجوانان نابینا)آغاز گردیده است.از شما عزیز گرامی برای شرکت در این طرح خیر و فرهنگی و همچنین پذیرفتن همکار افتخاری دعوت بعمل می آید.
فرناز
9 فروردین 94 23:43
قربونت برم سهند عزیزم . زن دایی فرناز خیلی خیلی دوستت داره .