سهند نمونه خواهسهند نمونه خواه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
عشق من و بابايي عشق من و بابايي ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تقديم به پسر گلم سهند جان

94/03/01 ورك شاپ اداره مامان

1394/3/4 11:12
نویسنده : رعنا فرسادبخش
237 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر عزيزم اونقدر دوست داري با مامان بيايي اداره 

ولي من هميشه ميگم آقاي رئيسمون دعوام ميكنه 

قانع ميشي دروغگو  متنظر niniweblog.com

چند روي هم بود كه به عشق جمعه يكم خرداد كه تو دانشگاه ورك شاپ بود و بهت قول داده بودم بياي دانشگاه زندگي رو ميگذرونديم

بلاخره جمعه اومدي اداره مامان كلي با ماهني بازي بازي كردي بعد از ظهر بابا جون بردت خونه استراحت كردي و عصر دوباره برگشتين اداره قربونت برم كه تا برگشتي ديدي ما داريم عكس يادگاري ميندازيم بدو بدو اومدي بغلم گفتي مامان مثل اينكه يه كم دير كرديم

 

 

 

 

 

 

 

اين همون جايي كه رسيدي گفتي «مامان البير بيراز يوباميشوخ »

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شادی
4 خرداد 94 15:04
ماشالا چه پسر ناز و شیرین دارین. خدا حفظش کنه. منم به دخترم قول دادم یک روز ببرمش دانشگاه. البته من دانشجو هستم. ممنون که به ما سر زدی عزیزم.
مامانی
4 خرداد 94 16:36
سلام دوست عزیز ممنون که به ما سر زدین ماشالله به گل پسر نازتون
مامانی
4 خرداد 94 16:38
محمد صادق ما تو جشنواره شرکت کرده با رای دادن ما رو خوشحال کنین عدد 15 رو به شماره 1000891010 پیامک کنین