سهند نمونه خواهسهند نمونه خواه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
عشق من و بابايي عشق من و بابايي ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تقديم به پسر گلم سهند جان

94/03/08 يك جمعه باصفا در عيش آباد

1394/3/11 11:18
نویسنده : رعنا فرسادبخش
401 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه شب با بابا جون تصميم گرفتيم كه جمعه خونه نمونيم و فكر كرديم بريم عيش آباد عزيز دلم اون موقع ها كه شما هنوز چشماي قشنگتو به اين دنيا باز نكرده بودي من و بابا جون رفته بوديم عيش آباد خيلي جاي باصفايي هستش دلمون خواست تو رو هم از ديدين اين زيبايي ها محروم نكنيم چون تو عاشق آب  بازي و سنگ بازي هستي اونجا هم جون ميده بري خوب بازي بازي كني با داي داي هماهنگ شديم كه همگي با هم بريم ...

خيلي خيلي خوش گذشت ......

 

 

اينجا آبشار عيش آباد هستش كه شما چون كوچولويي نتونستي بيايي بالا من و بابايي دو تايي رفتيم 

شما هم با مادر برگشتي آب بازي كني 

 

 

قربونت برم ببين پاهات چقدر سياه شده تازه چند بار شستم دوباره كثيف كردي 

 

 

 

 

 

بلافاصله بعد از سوار شدن به ماشين خوابت برد تبريز بيدار شدي 

 

خيلي دوست دارم عزيز دلم عاشقتم محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (1)

نظرات (1)

مامی الی
12 خرداد 94 9:31
به به چه طبيعت زيبايي چه پسر نازنيني خدا حفظش كنه عزيزم. ماشااله. [مرسي كه وبلاگ ما سر زدين ]